Bij sushi hoofddorp vind je de meest lekkere sushi die jij je maar kunt voorstellen. Of je nu een echte sushi-liefhebber bent of nog niet het vertrouwen hebt verzameld om rauwe vis te proberen, het zal je misschien verbazen om te weten dat er een aantal uitstekende gezondheidsvoordelen aan het eten van sushi zitten!

Sushi is een traditioneel Japans gerecht en is uitgegroeid tot een van de populairste gerechten ter wereld, met een verbazingwekkend aantal sushirestaurants en snelbedieningsrestaurants die deze delicatesse over de hele wereld aanbieden.

Het zit vol met Omega 3

Traditionele sushi is rijk aan Omega 3 visoliën waarvan we allemaal weten dat ze uitstekend zijn voor onze gezondheid. Deze visoliën zijn essentiële vetten die niet door het lichaam zelf kunnen worden aangemaakt, dus het is aan te raden om ze aan ons dieet toe te voegen. Omega 3 visoliën zijn uitstekend in het verlagen van hoge cholesterol niveaus, het verlagen van uw bloeddruk en het verminderen van je risico op hart-en vaatziekten, naast andere voordelen.

Het kan rimpels voorkomen

Omdat sushi vol zit met antioxidanten, kan het daadwerkelijk voorkomen dat je rimpels krijgt! Antioxidanten staan bekend om het vertragen van celschade door het behouden van de structuur van de huid. Op zijn beurt vertraagt dit het verouderingsproces en houdt je langer een jeugdige teint!

Versterkt het immuunsysteem

Sushi is niet alleen rijk aan Omega 3, maar zit ook boordevol andere essentiële mineralen die ons immuunsysteem goed laten functioneren. Dit omvat mineralen zoals zink, magnesium, calcium en ijzer. In onze normale voeding is het soms moeilijk om een fatsoenlijke portie van deze mineralen binnen te krijgen. Daarom nemen veel mensen supplementen terwijl ze eigenlijk gewoon meer sushi hadden moeten eten!

Het kan je helpen gewicht te verliezen

Misschien wel het meest verleidelijke voordeel op deze lijst, het eten van sushi kan wonderen doen in het verminderen van het verlangen naar voedsel. De vis die wordt gebruikt om sushi te maken is een uitstekende bron van eiwitten die helpt bij het in balans houden van de bloedsuikerspiegel en houdt je energieniveau stabiel. Hierdoor wordt ook je stofwisseling gestimuleerd, waardoor je sneller calorieën verbrandt en je langer een vol gevoel hebt.

Pin It on Pinterest